Svoji první firmu založil už v 17 letech na gymnáziu. Šlo o reklamní agenturu, která se zpočátku věnovala tvorbě webových stránek. Následně se začala specializovat na správu sociálních sítí.
„Uviděli jsme možnost pomáhat firmám, jak naskočit na sociální sítě a jak tam být relevantní pro svoje zákazníky. Tvořili jsme strategie, komunikační strategie pro velké firmy, které se chtěly prezentovat na sociálních sítích," vzpomíná Vít.
Po 8 letech, kdy byli velmi úspěšní, přišel čas společnost prodat. Koupila ji Kindred Group a později globální agentura Publicis.
„Mě hrozně baví začátky, tvořit něco úplně nového, z nuly vytvořit koncept, rozpracovat problematiku, čemu se věnovat a jak bychom tam mohli přispět. V době, kdy to už běží a běží to dlouhou dobu, už se to stává dennodenní prací, tak je to většinou ta chvíle, kdy začínám hledat něco dalšího."
V roce 2020 pak Martin Hausenblas spoluzaložil firmu ADLER Czech, která je dnes jedním z největších výrobců a vývozců reklamního textilu v Evropě. Stal se také zakladatelem a spolumajitelem on-line taxislužby Liftago, která propojuje pasažéry přímo s řidiči taxíků. A protože věří v čisté podnikání, v roce 2010 založil sdružení Podnikáme bez korupce.
Je velmi aktivní v Ústeckém kraji, kde se stal také Podnikatelem roku 2020 a kde spolu s Ústeckou komunitní nadací založil Stipendijní fond Renesance. Ten má za cíl umožnit mladým lidem naučit se jazyk, získat vzdělání a zkušenosti v zahraničí.