„Nápad skloubit komfort ponožky s podrážkou se mi moc líbil. Jsem otevřená veškerým nápadům, možnostem, kde by člověk uplatnil svůj potenciál.“
Michaela s Petrem patří mezi šťastlivce, kterým covidová pandemie v podnikání výrazně pomohla. Jejich zákaznická skupina se rozšířila, ale nastal problém ve výrobě. Kvůli home officům a karanténám bylo těžší tvořit nové kolekce a jezdit do samotné výroby.
Momentálně Skinners působí ve více než 120 zemích a ponožkoboty putují za zákazníky do Velké Británie, USA, Skandinávie, Německa, Japonska nebo Kataru. Mají i ponožkoboty pro děti.
V roce 2020 spustili crowdfundingovou kampaň na Kickstarteru. Cílem bylo získat finance na kolekci Skinners 2.0, což se jim podařilo.
Přidaná perforovaná stélka skýtá větší pohodlí, dobře odvádí pot a díky tloušťce dvou milimetrů zvýší i měkkost při došlapu.
V roce 2020 pak Martin Hausenblas spoluzaložil firmu ADLER Czech, která je dnes jedním z největších výrobců a vývozců reklamního textilu v Evropě. Stal se také zakladatelem a spolumajitelem on-line taxislužby Liftago, která propojuje pasažéry přímo s řidiči taxíků. A protože věří v čisté podnikání, v roce 2010 založil sdružení Podnikáme bez korupce.
Je velmi aktivní v Ústeckém kraji, kde se stal také Podnikatelem roku 2020 a kde spolu s Ústeckou komunitní nadací založil Stipendijní fond Renesance. Ten má za cíl umožnit mladým lidem naučit se jazyk, získat vzdělání a zkušenosti v zahraničí.